پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

7

امروز یه روز خییییییلی قشنگ بود! هفتمین سالگرد عشقمون...این هفت خوش یمن امسال با روز زن هم مصادف شد.اتفاق خیلی جالبی بود...لیموی مهربونم از دیشب شونصد بار بهم تبریک گفت قربونش برم ...5 صبح امروزم یه اس ام اسی داد که پر از صدای قلب مهربونش بود. صدای قلبشو می شنیدم، پر از عشق و صداقت بود...هیچ چیز بیشتر از این بهم نمی چسبید که صبح با آلارم گوشیم چشمامو باز کنم یه نگاه بندازم به گوشیم ببینم از عشقم پیام دارم، پیامشو که خوندم پر از انرژی شدم انقد بال و پر گرفتم که دیگه تو کالبد خودم جا نمیشدم...لیموی خوش قلبم من بهت ایمان دارم. تمام تلاشتو برای جبران کردن روز تولدم که به معنی واقعی کوفت شد بخاطر همراه نبودنت فهمیدم. بخاطر قلبت که تو روز عشقمون دادی دستم تا خوب ببینمش سپاسگزارم!


مامی نوشت: مامان نازم روزت با یه عالمه گل مثه خودت مبارک. با تمام وجود عاشقتم. دستتو واسه همه فداکاریات می بوسم...