پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

accomplished

ماموریت انجام شد....بعله رفتم پیش مدیر عامل محترم و همه چیز بهش گفتم اونم خیلی راحت گفت شرک گ... می خوره مگه دست اونه؟منم گفتم تورو خدا فقط دستور بدید واحدمو عوض کنن ایشونم گفت یه هفته صبر کن قراره تغییر و تحولات اجرا بشه حتما درستش می کنم شرک هم در اون پست نخواهد ماندحالا بهار خانوم موند و یه هفته انتظار  کاش زودتر انجام بشه واقعا بریدم. 

لیمو اومد حساب کتاباشو بابت آزمون انجام داد و سریع پر زد و رفت...ندیدمش یه هفته حالا تا هفته بععععععد که میشه دو هفته دوری لیمو باید صبر کنم 

نمی دونم اصلا داره چیکار میکنه جواب اس ام اسامم کمه کم با ۴۰ دیقه تاخیر میده اصلا هر وقت این بچه میره خونه عموش خون به دلم می کنه نمیدونم جه خبره اونجا مگه!!!نمیگه هم کی برمیگرده خونشون   

راستی خدا جون بارونت هوارو یک کمی پاک کرد...معلوم نیست اگه نبودی یا بودی اما به فکر ما نبودی چی سرمون می اومد.واسه همه خوبیات شکر...هزاران بار شکرت

جنگ

بالاخره چیزی که نباید اتفاق افتاد و من و شرک دعوا افتادیم.ماجرا از اونجایی شروع شد که صبح کله سحر که رسید بخاطر برخوردی که از روز قبل پیش اومده بود دلش پر بود شروع کرد به گیر دادن منم که هفت ماه تمام رفتارایه گندشو تحمل کردم و حسابی پر بودم خودمو خالی کردم و جلوش ایستادم و هر چیزی گفت جوابشو دادم و گفتم که خیلی رفتارایه بدی داری و کارای شخصی خودتم انجام نمیدی و به من محول میکنی...گفتم تا به حال هر چی گفتی انجام شد اما از این به بعد خیر فقط وظایفمو به عنوان کارشناس واحد انجام میدم من مسئول دفترت نیستم شما هم پست سازمانیت ایجاب نمی کنه مسئول دفتر داشته باشی....خلاصه امروزم قهر بودیم و ترجیح دادم سلام کنم و خداحافظ.فردا هم وقت دارم برم پیش مدیر عامل میخوام از کاراش پرده برداری کنم و همچنین درخواست تغییر واحدمو بدم امیدوارم جایی که مد نظرمه حداقل سرپرست عقده ای نداشته باشه. 

دیروز رفتم کلاس نقاشی وقتی برگشتم انقد سرفه کردم از این هوای آلوده حالت تهوع گرفته بودم...همه تعطیل بودن جز ما سخت تنان انگار آبشش داریم...ولله 

لیمو این هفته میاد برای آخرین هفته کلاسش و هفته آینده هم ایشالله آزمونشه...موفق باشی دلبرک  

روزانه نمیدونم چندم!

خدا نوشت آغازین:خدا جونم تو که بلدی چیزیم ازت کم نمیشه اگه یه معجزه کوچولو کنی!!!!!هااااا؟نظرت چیه؟   

                        منو عشقم         

تعطیلات خیلی خوبی داشتم حسابی استراحت کردم و تند تند لیمو دیدم تا ذخیره بشه...دیگه مگه می تونستم بیام سر کار پشتم حسابی باد خورد برنامه خوابمم بهم خورد تا دوباره ساعت بدنم تنظیم بشه با چشمایه زنبوری و چرتی میرم سر کار 

قراره تحولاتی توی شرکت رخ بده که مربوط به بخش ما هم میشه.قراره یه چارت سازمانی مشخص بدن بهمون و البته خداروشکر انگار از این مدیریت و معاونت فعلی جدا بشیم و به طور مستقل و زیر نظر مدیر عامل و مشاور عالیش فعالیت کنیم که صد البته بهتر میشه چون واقعا مدیریت بدجنسی داشتیم هر چند معاونتمون بد نبود اما خب اضافه کار و ارزیابی عملکرد و حقوق دست مدیریتمون بود که قدری بخیل بود...اگه گسترش بدن بخشمونو احتمالا نیروی جدید هم میدن و این یعنی سبک شدن کار من و بیکار شدن شٍرک .  

سریال دختران حوا سرگرمی جدیدم شده حیف که فقط روزایه زوجه ِچون ساعت ۷ پخش میشه فعالان اجتماعی پرخواب می تونن ببینن  

حس میکنم به زور فقط می خوام بنویسم بهتره بجای پراکنده گویی برم ۴تا تست بزنم حداقل دلم نسوزه ۱۷تومن دادم لای کتابمو باز نکردم... 

لیمو نوشت: خب یه کم پیگیر باش دیگه همش من باید یادآوری کنم؟دههههههه 

مامان بابا نوشت:نفسم به نفستون بنده دوستون دارم بخاطر خودتون نه بخاطر خوبیهاتون در حقم 

خواهر کوچیکه نوشت: میدونم که تقریبا بعیده که یه روز اینجارو بخونی اما عزیزکم بدون که حالم خرابه از خراب بودن حالت.امیدوارم به رشته و دانشگاه مورد نظرت دست پیدا کنی تا بتونم مثه قبل شاد و بدون استرس و سرشار از هیاهو ببینمت.دعات می کنم گلک.

!

بالاخره بعد از مدت مدیدی اینجام....از آخرین باری که اومدم چقد خبببببببببر بووووووود 

از فردا که برم سر کار و برگردم به مدت یک هفته مرخصیم...هورااااااخسته شدم واقعا یه تعطیلی میخواستم که بتونم بهش مرخصیمو وصل کنم تا طولانی بشه که جور شد. 

این روزا حالم خیلی بهتره کلاسای نقاشیمو دارم ادامه میدم و واقعا لذت می برم استاد قدیمیمم پیدا کردم و از این بابت بسییییییار مسرورم اصن جون می گیرم ازش 

خببببببببببب.... بهار خانوم در حرکتی انتحاری(انتهار!!!) کنکور ارشد نقاشی شرکت کردهنمی دونم واقعا یهو چی شد چی دیدم تو خودم شاید خواستم علاقه ای که همش مثه سایه بود برام یه آرزو شده بود برای دوره کارشناسیم بهش برسم...از ته دل ارزومه قبول بشم اونم با چه وضعیییی فقط قراره ده سال کنکور هنر بزنم برم سر آزمون 

لیمو مشغول خوندن مدیریت صنعتیه!!! 

فعلا همین!