پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

سنگین تر از کوه

این روزها دیگر دستانت خوشبو نیست 

                                                       مهربان نیست  

 چشمانم برای دیدن دستانت زاری نمیکند 

 دستانم برای فشردنشان بی تابی نمیکند  

روزهایی دورتر دستهایت تجلی عشق بود برایم 

                                                                         مهر بود 

                                                                             گرما بود  

                                                                                زمخت بود اما لطیف 

                                                                                   دستانم در آن بزرگی دستانت گم بود  

                                                                                       در مهر دستانت گم تر  

 

این روزها اما, 

دستهایت را نمی خواهم 

                            سرمایش, 

                                     قدرتش,

                                          زبریش 

                                               آزارم میدهد 

چشمهایم را می بندم... 

شاید که دور شوند آن لحظه های درد... 

                                          ـ رقص دستانت به روی صورتم ـ 

قدرت مردانه ی دستهایت به پیروزی رسید بر روی صورت بی دفاعم 

                                            - چه شکوه پوچی-  

هنوز که به دستهایت می اندیشم 

                                   بی اختیار, 

دستانم صورتم را لمس می کند 

                                نه, نوازش می دهد!  

سیل اشکهایم رد خشونت را از صورتم پاک میکند... 

                                                             دستانت تجلی درد است امروز 

                                                             دستانت را باز پس کش... 

                                                                                                           بهار خانم 

                                                                                                           25 آذر ماه

بازم برای خودم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

برای خودم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلخوری...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

بیا به خوابم....

چهل روز گذشت از رفتنت..همه بودن امروز چقد شلوغ بود اما جات خیلی خالی بود...اون همه آدم نتونست تسکینی باشه واسه از دست دادنت.............چند ساعت بعد....>فقط من و مامان تو خونتیم...همه جا بوی تورو میده هنوز ,مخصوصا اون اتاق کوچیکه که همون شب تختتو با جسم بی جونت بردن توشبالشت ملحفه سفید و تمیزت رو تختییییییتچقد آروم بودم رو تختت میخواستم همونجا تا صبح پای تختت بشینم...انگار بودی...مثه اون روزا که هر وقت پیشت بودم توام آروم میشدی تا دستامو میگرفتی تو دستتو میخوابیدی...موهای بافته قشنگتو نوازش میکردم تند تند 20تا ماچ میکردم پیشونیو دستای مهربونتو....تو فوری دستمو میگرفتی با همه سعیم واسه مانع شدنت بوسش میکردی میذاشتی رو قلبتبرام 1 عالم دعا میکردی...هر بار ازم میخواستی شبو پیشت بمونم اما من قول فردا میدادم و برمیگشتم خونه....لعنت بهم...چرا نموندم وقتایی که ازم خواستی؟ببخش منو بازم برام دعا کن نیاز دارم به دعات مهربونم...میدونم پیش خدامون عزیزی...باید مراقبم باشی...هوامو از اون بالا داشته باش وای خدای من چرا بردیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تمام گلهای گلخونت همونجورین هنوز...تازه, شاداب....پس چرا تو نیستیدلم واقعا برات تنگ شده...حداقل بیا تو خوابم ببینمتمنتظرمممممممم هر شب منتظرتمشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

فردا ناهار دعوتیم مجلس امام حسین...تو دعوت کردی...زنگ زدی به بابام...خیلی مایله که بیایم...تا فردا!!!!!!!!!!!!!!! 

چه پست غمگینی شد:-(

شبانه

انقد احساس خستگی و درد میکنم که بی حسابه انگار از چرخ گوشت اومدم بیرون..تو این دو روز اخیر سه بار کمرم گرفته چقد زود دارم پیر میشم از اول تا آخر کلاسامو می ایستم همشم رو شکم میخوابم کفیامم که دکتر گفت اگه نذاری انحنای پات بیشتر میشه گذاشتم کنار؛ فک کنم دارم به دیسک کمر مبتلا میشم 

 همینجوری بی مناسبت دلم خواست اینو بذارمخیلی خوشملاسیونهمگه نه؟ 

+دارم چت میکنم  انقدم بحث داغه 

+مشکلاته ما تموم نمیشه 

+دلم میخوا خیاطی یاد بگیرم 

+شیرینی پزی هم همین 

+باید وزن کم کنم  

چقد پراکنده گفتم.................راستی جمعه  چهلم مامان بزرگمه خدا رحمتت کنه...زود گذشت..خیلی زیاد .خدایا بوسامو برسون بهشبهش بگو دلم خیلی براش تنگ شده و دوسش دارم  

+سرمو تکون میدم گیج میره...چشمام سیاهی میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بوی بارون

داره بارون میاد

کوچه بازم لبریز احساسه

هنوزم نم نم بارون

صدای مارو میشناسه!!


همین دیروز بود انگار

تو با من تو همین کوچه

میگفتی زندگی

وقتی تو با من نیستی

پوچـــــــــــــه


توی تقویم ما دو تا

بهار از غصه میسوزه

واسه ما اول پاییز

هنوزم عید نوروزه


آهـــــــای بارون پاییزی

کی گفته تو غم انگیزی؟!!

تو داری خاطراتم رو 

تو ذهن کوچه میریزی...

ادامه مطلب ...