پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

بیا به خوابم....

چهل روز گذشت از رفتنت..همه بودن امروز چقد شلوغ بود اما جات خیلی خالی بود...اون همه آدم نتونست تسکینی باشه واسه از دست دادنت.............چند ساعت بعد....>فقط من و مامان تو خونتیم...همه جا بوی تورو میده هنوز ,مخصوصا اون اتاق کوچیکه که همون شب تختتو با جسم بی جونت بردن توشبالشت ملحفه سفید و تمیزت رو تختییییییتچقد آروم بودم رو تختت میخواستم همونجا تا صبح پای تختت بشینم...انگار بودی...مثه اون روزا که هر وقت پیشت بودم توام آروم میشدی تا دستامو میگرفتی تو دستتو میخوابیدی...موهای بافته قشنگتو نوازش میکردم تند تند 20تا ماچ میکردم پیشونیو دستای مهربونتو....تو فوری دستمو میگرفتی با همه سعیم واسه مانع شدنت بوسش میکردی میذاشتی رو قلبتبرام 1 عالم دعا میکردی...هر بار ازم میخواستی شبو پیشت بمونم اما من قول فردا میدادم و برمیگشتم خونه....لعنت بهم...چرا نموندم وقتایی که ازم خواستی؟ببخش منو بازم برام دعا کن نیاز دارم به دعات مهربونم...میدونم پیش خدامون عزیزی...باید مراقبم باشی...هوامو از اون بالا داشته باش وای خدای من چرا بردیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تمام گلهای گلخونت همونجورین هنوز...تازه, شاداب....پس چرا تو نیستیدلم واقعا برات تنگ شده...حداقل بیا تو خوابم ببینمتمنتظرمممممممم هر شب منتظرتمشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  

فردا ناهار دعوتیم مجلس امام حسین...تو دعوت کردی...زنگ زدی به بابام...خیلی مایله که بیایم...تا فردا!!!!!!!!!!!!!!! 

چه پست غمگینی شد:-(

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

وای محدثه اشک مارم درآوردی که!!
خیلی غمگین شدم عزیزم
ایشالا حتتتما میاد تو خوابت.
محدثه یه آیه هست تو مفاتیح برا کسیکه میخواد مرده ای رو تو خواب ببینه حتما بخونش
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.