پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

روزنگار

امروز که نرفت لیمو ببینه کار دانشگاه چی میشه بجاش تماس گرفت که نتیجه ای نداشت حالا فردا صبح میره خودش.صدای اذان میاد ..خدایا میشه یه تخفیف دیگه هم بهش بدی؟کمکمون کن خدا جونه نازم 

امروز همش در رفت و آمد به بانک صادرات بودم...نمیدونم واقعا بانکه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!صفره بخدا سیستمش روزی هزار بار قطعه من با همه صبوریم دادم دراومد بیچاره مردم کاشته بودن 3ساعت.بهم گفتن بعدازظهر بیا رفتم نیمی از کارم انجام شد دوباره سیستمشون قطع شدبا کلی خجالت گفتن برو ما خودمون کارتو انجام میدیم فردا بیا تحویل بگیر!!!!!!!!!این بار صدم بود با صادرات به مشکل خوردم دیگه هم جایزه هم ببرم از اون بانک پامو اونجا نمیذارم 

آخه انقدم هوا سرده فقط گریه میکردم راه میرفتم.حرف که اصلا نمیتونستم بزنم مثه اینکه لال شده باشم یخ زده بود صورتم.انگشتای ستم که انگار سیاه بود پوستش جمع شده بودخلاصه رسیدم خونه با لباس پریدم زیر پتو تا یخم آب شد بعد یه نسکافه داغ بعدشم که اینجام 

اعتبار نتونستم بگیرم همه جا بسته بود.دورو بر بانک یه جایی رفتم که اونم نداشت درنتیجه از لیمو در این ثانیه خبر ندارم که بگم. 

دیگه خبری نیست 

خدایا دوست دارم هوامونو داشته باش عشقم.دلمم برا حرف زدن با زبان تخصصی(نماز)باهات تنگ شده که فردا ایشالله خدمت میرسم

نظرات 2 + ارسال نظر
Nima یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://Nimacruise.blogsky.com

ایشالله همه چی روبه راه میشه ...
شما تو بحرش نرو.

امیدوار نیستم اما مجبورم که بگم امیدوارم
مرسی از حضورت

marjan دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

salaaaaam
khoofiiiiiii
man omadammmmm
chera badi asisam???
ramzet bede
sariiiiiiiiiii !!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.