پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

خرید

این روزا همه دغدغم درس و دانشگاه و خدمت لیموه...امروز زنگ زد دانشگاه بهش گفتن درخواست بنویس بعد از تعطیلات نوروز بررسی میشه.حالا قراره بره فردا درخواستشو بده.خا کنه حل بشه این موضوع مگرنه دق میکنم 

امروز بالاخره کار بانکیم انجام شد.رفتم بانک البته با لیمو بعد بانک هم یه ۲ساعتیو با لیمو گذروندم...خیلی خوب بودبعدش رفتم یه کوچولو خرید:یه شال قهوه ای ساده.دو تا اسپری she و یک عدد هم ادکلنشبه شدت طرفدارش شدم.سبزش خیلی شیرین بود بعد یه مدت دادمش به خواهری.زردش عالیهامروز هم بنفش و قرمزو گرفتم خیلی خوبهههههصورتیشو تموم کرد گفت بعد تعطیلات میارم اما از یه جای دیگه میرم میگیرم هر چه زودتراصلا همه رنگا جز نارنجیشومیخوام.یه بسته دستمال مرطوب گرفتم که چقدم گرون شده بودیه کیف کوچولو بنفش برای مدادایه آرایشم و. مثه همیشه پفک نمکی مینو فقط مونده یه شلوار موندم قهوه ای بگیرم یا سورمه ای؟قهوه ای به مانتوم میاد اما عاشق سورمه ایم!!!!!!!!!!!؟

قصد دارم یه تحولی تو اتاقم ایجاد بشه.امروز میز توالتم رسید که رنگش خداروشکر عین تختمه...به سلیقه مادر خانومی ایمان آوردم.حالا موندم با این میز کامپیوتر بدقواره چیکار کنم!!!!فردا همه حالتهارو امتحان میکنم تا بهترینش هویدا بشه 

لیمو بدجنس که خوابیده.ساعت هفت از هم جدا شدیم.5دیقه به یازده اسم اس داده یه 45 دیقه ایه خوابش برده...مثلا قرار بود بیاد نت.......!!!!!!!ماشالله به روی خودشم نیاوردگناهی خسته ست صبحم که باید بره دانشگاش همون بهتر که خوابید گردنشم درد میکرد. 

منم دیگه برم دیشب یر خوابیدم صبحم بدخواب شدم کلافم 

خداجون هوامونو داشته باش 

لیمو نوشت:میدونم که به قولت وفا نکردی و از اون در رفتی بیرون انداختی پشت گوشت و اصلا فراموش کردی اما بدون ازت دلخورم حتما باید فاجعه سرت بیاد به خودت بیای؟قول دادی!درضمن میدونی که از شرطامو معیارامه!بخاطر من که هیچی اهمیت نمیدی بخاطر خودتو زندگیت بعدش زندگیمون این کار و انجام بده...مرده و قولش آقا لیمو خاننکنه همه قولات اینجوریه!!!!!!!!!!!!