پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

سالگرد عشقمون

"سلام عزیزم شش ساله شدنت تو زندگیم مبارک:-*

این پیام ششمین سالگرد با هم بودنمون بود که ساعت ۶:۵۳ دیقه صبح برام فرستادی.مرسی عزیزم .۱۱ اردیبهشت سال ۸۵ بود که تو قلبم برای همیشه نشستی و از اون روز هر روز عاشقتر و عاشقتر شدم با وجود همه مشکلاتی که داشتیم...باورم نمیشه ۶ سال گذشت...چقد زود رفت!یه حسی ته دلمه هم خوشحالم که تونستیم عشقمون بزرگ کنیم هم ترس و دلهره دارم از اینکه عشقمون بازم در حسرت یکی شدنمون بمونه.یادمه عشقمون که ۴ ساله شد همین حس داشتم همش میگفتم نکنه ۶ یا ۷ ساله هم بشه ما بازم این شرایط طی کنیم؟اما شد و من اونقد که میترسیدم امروز نگران نشدم. 

سال بعد عشقمون کلاس اولیه تازه بعد این همه سالباید خیلی چیزا یادش بدیم دیگه بزرگ شده باید رفتارای بد ازش بگیریم.امیدوارم سال بعد کنار تو جشن بگیرم این روز قشنگو.   

خدایا به من و لیمو برای بهتر شدن و خوب بودن کمک کن.

نظرات 1 + ارسال نظر
م.ح دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.zehnbarkaghaz.blogsky.com

به امید روزی که یکی شین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.