پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

روزانه

یه تن پاییز خانوم خوابالو با چشمای زنبوری از محل کار پست میگذارد... 

چقد سخته کار کردن.خیلی سخته که هر روز مجبور باشی صبح زود از خواب بیدار بشی بری سر کار غروب برگردی خونه چشم رو هم بذاری ساعت ده بشه خوابت بگیره بعدش بخوابی بازم فردا و فردا و فردا برنامت همین باشه و دچار روزمرگی بشی شایدم کم کم افسرده چون نمیتونی کارایی که خوشحالت میکنه انجام بدی چون وقت نداری باید فقط کار کنی بدون تفریح بدون سرگرمی هنر...هیچچچچچچچ اما تو وضع اقتصادی کنونی همه باید کار کنن خوبیش به اینه که آدم قدر پولی که کسب میکنه میدونه بعدش اینکه درک میکنه مردا چقد سختی میکشن واسه تامین زندگی باباها چقد کار کردن تا بزرگ بشیم...خیلی سخته ها...خدا به همشون قوت و سلامتی بده.اما دیگه مرد و زن نداره هر دو باید برای زندگیشون کار کنن به هم کمک کنن.یک نفره مگه میشه با این وضع زندگیو چرخوند؟!!!!  

راستی با مدیر بخشمون دارم به مشکل میخورم و احتمالا خیلی زود تغییر میکنه جام...به بچه های بالا گفتیم منو از دستش نجات بدن:-)ها ها هااااا 

فردا ظهر تعطیل شدم میشتابم به سوی لیموووودلم چقد تنگ شده براش 

خدا نوشت: مثه همیشه مواظبمون باش.مواظب مامان بابام هم باش

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ

آخی عزیزم
شش ساله شدنتون مبارررررک
خوشحالم برلت
بووووس
مرسی از تعریفایی که از من کردی
خییییلی اعتمائ به نفسمو بردی بالا !! :)))))
دووووست دارم
موافقم باهات کار واسه زن خیییییلی سخته ولی خب.......

مرسی عزیزم بوس بوس
در ضمن شما تعریفی هستی مرجان خانوم:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.