پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

بغض سنگین

دیشب شب بدی گذروندم...خیلی بدیه بغض سنگین تو گلوم که هنوزم نشکسته داره راه نفسمو میبنده.دیشب لیمو ازم خواست که از زندگیش برم گفت خودمو الافش نکنم گفت برو پی زندگیت ما واسه هم نیستیمهمش بخاطر دانشگاه که بالاخره اخراج شد بخاطر اینکه تو این سن دوباره از صفر باید شروع کنه خدمتشم که یه مصیبت دیگهیعنی تو ۳۰ سالگیم اون لیسانس میگیره خدمتشم تموم شدهخدایاااااااااااا به بابام چی بگم اگه پرسید بگم تاحالا دروغ گفتم همش کشک؟بگم شرایط واقعیش اینه؟؟؟؟؟دارم دق میکنم کاش حداقل دانشگاه یه معادل فوق دیپلم بهش بده بتونه بره ناجاخدایاااااااااااااااااااااا کمک... 

صبح لیمو ازم خواست هیچوقت ترکش نکنم باهاش تا همیشه بمونم...بدون لیمو نمیشه زندگی کرد...چه جوری میشه ۶ سال فراموش کنم...هرجا برم بو و یاد و خاطره هایه لیموهخدایا کمکمون کن...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.