پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

چرا هر چیز که خوبه زود تموم میشه؟

عشق اگه عشق باشه اگه واقعی باشه همه چیز خوبه آرامش موج میزنه...هر دو طرف به هم احترام میذارن سرشار از محبت خالص و واقعین به خواسته های هم احترام میذارن توهین و تهمت تو رابطشون نیست...هیچ کدومشون برای رسیدن به خواسته شخصیش تظاهر نمیکنه به عشق به دوست داشتن.... 

قبلنا اگه لیمو بهم میگفت مواظب خودت باش مور مور میشدم از عشق اما الان اگه بگه خنده دارترین جوک دنیاست از نظرم...مواظب خودم باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو هستی؟برات مهمه سلامت جسمو روحم که اگه هست دردهایی که تو وجودمه معنیش چیه؟من مواظب خودمم اگه تو بذاری اگه محفوظ باشم اگه سایه باشم در برابرت اگه مثه مرده ها دستت از جسمم عبور کنه... 

دردهای من جامه نیستند تا ز تن در آورم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.