پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

به شب رسیدیم...

این هفته لیمو ندیدم...

دیروز از ۸:۳۰ صبح باهاش تماس گرفتم در دسترس نبود فقط یه بار خط داد که اونم تا گفتم الو گفت پشت خطی دارم قطع کرد بعدش تا ظهر دوباره در دسترس نبود باز هم یه بار خط داد که دو سه بار پشت هم تماس گرفتم جواب ندادسه تا اس ام اس دادم کجایی تا وقتی دلیور شد خودش زنگ بزنه بگه اما نگفت!تا هفت شب دوباره در دسترس نبود بعد اس ام اس داد گفت «بله»!!!

من: کجا بودی ؟

لیمو:سر کلاس بودم کلاسمون آنتن نمیده!!!

من: کلاست ۲ تا ۸ بود قبول.از صبح ساعت ۸ تا ۲ کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟

جوابی نداد

هنوزم نگفته کجا بود!!!

مهم نیست که نگفتی و نمیگی.میدونم که حتی کلاسم نیومدی ، امروزم نیومدی کلاستو کاملا مشخص بود از جوابت!!!!

اگه کلاسم اومده بودی حتی اگه دیدن من برات اهمیت داشت حداقل جوابمو میدادی میگفتی کجایی تا بیام.چون نیومدی کلاس بازم این هفته بخاطر اینکه دوباره قاطی نکنم نگفتی کجایی یا اصلا ترسیدی بخوام بیام پیشت اصرار کنم دروغت رو بشه که نیومدی واسه همین جواب ندادی.متاسفم واسه خودم که بعد این همه سال هنوز رو راست نیستی باهام.شایدم سر قضیه وام ناراحت باشی اما واقعا من همچین وامی نمیتونم برات بگیرم.حتی بعد گفتنت دیروز از صندوق شرکت پرسیدم گفتن باید پولت ۴ ماه بمونه بهش وام بخوره.یک برابر پولتم وام میدیم !!!!!!!مشکل تورو حل نمیکنه اونم تازه ۴ ماهه دیگه.من هر کمکی که خواستی تاحالا دریغ نکردم تا جایی که در توانم بود سعی کردم کمکت کنم اما این دیگه واقعا دست من نیست....

خدا نوشت: چیزی نمی خوام ازت...

لیمو نوشت:--------

مامان بابا نوشت: عاشقتونم

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://niloofar123.blogsky.com/

داره بهانه میاره, بهتره واسه همیشه تنهاش بذاری
اینجوری اذیت نمیشی دیگه
اگه هم برگشت دیگه قبولش نکن چون بهتره نباشن یه همچین آدمایی تو زندگی آدم
البته من نظر خودمو گفتم
اگه خودت بخوای این کندن نه تنها برات سخت نیست بلکه در درازمدت باعث خوشحالی و شادیتم میشه

باور نکردنیه:(فکرشم حتی دروغه که اون منو نخواد!نمیدونم چرا اینجوری شده:(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.