پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

!

بالاخره بعد از مدت مدیدی اینجام....از آخرین باری که اومدم چقد خبببببببببر بووووووود 

از فردا که برم سر کار و برگردم به مدت یک هفته مرخصیم...هورااااااخسته شدم واقعا یه تعطیلی میخواستم که بتونم بهش مرخصیمو وصل کنم تا طولانی بشه که جور شد. 

این روزا حالم خیلی بهتره کلاسای نقاشیمو دارم ادامه میدم و واقعا لذت می برم استاد قدیمیمم پیدا کردم و از این بابت بسییییییار مسرورم اصن جون می گیرم ازش 

خببببببببببب.... بهار خانوم در حرکتی انتحاری(انتهار!!!) کنکور ارشد نقاشی شرکت کردهنمی دونم واقعا یهو چی شد چی دیدم تو خودم شاید خواستم علاقه ای که همش مثه سایه بود برام یه آرزو شده بود برای دوره کارشناسیم بهش برسم...از ته دل ارزومه قبول بشم اونم با چه وضعیییی فقط قراره ده سال کنکور هنر بزنم برم سر آزمون 

لیمو مشغول خوندن مدیریت صنعتیه!!! 

فعلا همین!

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

آفریییین چه کار خوبی کردی
ایششششششالاااااااااااا قبولی

مرسی عزیزم:-*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.