پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

accomplished

ماموریت انجام شد....بعله رفتم پیش مدیر عامل محترم و همه چیز بهش گفتم اونم خیلی راحت گفت شرک گ... می خوره مگه دست اونه؟منم گفتم تورو خدا فقط دستور بدید واحدمو عوض کنن ایشونم گفت یه هفته صبر کن قراره تغییر و تحولات اجرا بشه حتما درستش می کنم شرک هم در اون پست نخواهد ماندحالا بهار خانوم موند و یه هفته انتظار  کاش زودتر انجام بشه واقعا بریدم. 

لیمو اومد حساب کتاباشو بابت آزمون انجام داد و سریع پر زد و رفت...ندیدمش یه هفته حالا تا هفته بععععععد که میشه دو هفته دوری لیمو باید صبر کنم 

نمی دونم اصلا داره چیکار میکنه جواب اس ام اسامم کمه کم با ۴۰ دیقه تاخیر میده اصلا هر وقت این بچه میره خونه عموش خون به دلم می کنه نمیدونم جه خبره اونجا مگه!!!نمیگه هم کی برمیگرده خونشون   

راستی خدا جون بارونت هوارو یک کمی پاک کرد...معلوم نیست اگه نبودی یا بودی اما به فکر ما نبودی چی سرمون می اومد.واسه همه خوبیات شکر...هزاران بار شکرت

نظرات 3 + ارسال نظر
moslem جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ http://mp3tak.blogsky.com/pages/bux1/


باسلام وبلاگ جالب وزیبای داری
دوست عزیز تا بحال به این فکر کردی که می تونی از وبلاگت درآمد داشته باشی
یه پیشنهاد که بابت هر بازدید از وبلاگت 2 تومان درآمد داشته باشی 2000تا بازدید در روز4000 تومان درامد
که همان روز می تونی برداشت کنی
به این آدرس برو
http://bux.tirage24.com/?r=963319040
وعضو شوبعد از عضویت به قسمت تالار گفتمان _مدیریت بخش پاپ آپ و در قسمت اعلام امادگی آدرس وبلاگت بنویس کمتر 24 ساعت ثبت نام شما تکمیل میشه و می تونی ازهمان صفحه اول کد را دانلود ودر قالب وبلاگت قرار بدیو به ازای هر بازدید که میشه 2 تومان بگیری
فقط 10 دقیقه وقت بزار ضرر نمی کنی
البته این سایت از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی مجوز داره
که درهمون صفحه اول امکان بررسیش وجود دارد

مرجان پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ق.ظ

سلااااااااام عسیسممممم
خوفیییییییی؟؟
چرا لیمو انقد ناااز داره ؟ :)
عزیزم پیش ما بیا. خونمون بیا بخدا خوشحال میشیم عزیزم

سلاااام عزیزم.خوبم.
از این ورا جانم؟:)
ناز شدست دیگه:)
حتما میام پیشت گلم:-*

مرجان یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

تو وبلاگم کم میام عزیزم
اما هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.