پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...
پاییز میگذرد

پاییز میگذرد

اینجا ماندن بهانه می‌خواهد….اینجا حرف‌های بی‌ منطق من بوی دلتنگی میدهد...

درگیر رویای توام...

 
سلاااااااااااااامHello 

وای که چقدم غبار روبی می خواد اینجاشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے 

من حالم خوبه...خیلییییییی خوبشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے اوضاع بر وفق مراده...پر از عشق، آرامش، امید، پر از زندگی پر از حسای نابی که تجربه کردنشون باعث شده دیگه نذارم هیچ چیز این حس ازم دور کنه 

میدونم که حال این روزای لیمو هم مثه منه...اصلا ارامش و عشقه اونه که به منم منتقل شده و حالمو انقققدر خوب کرده 

سه هفته بود که لیمورو ندیدم...انقد دلتنگش شده بودم که روز و شب میدیدمش کنار خودمباز هم به خودم ثابت شد که چقدر دوسش دارم و تحمل دوریش برام سخته... اما آخر هفته فوق العاده خوبی داشتم در کنار لیموی مهربونم و تلافی اون سه هفته شد  

هر چقد که از رابطمون می گذره پخته تر و عمیق تر میشه. شناخت من از لیمو کامل شده و الان جایی ایستادم که می تونم بگم لیمو همونه که میخوام و انتظارشو می کشیدم و هر بار که خودشو برام ورق میزنه می فهمم که چقدر از انتخابم راضیم 

همیشه تو این رابطه ها دعوا و درگیری و جر و بحث هست اما اینکه به کجا میرسه و دو طرف چطوری هندلش می کنن مهمه. حل کردن مشکلات و کنار اومدن با تفاوت های موجود هنره. اگه این رابطه نبود و من و لیمو به یکباره یه ازدواج سنتی قرار بود داشته باشیم حتما سالهای اول ازدواجمون تا مرز طلاق میرفت اما الان خوشحالم که مشکلی نداریم، با همه چیز خوب و بد مواجه شدیم، مدیریت کردیم مشکلاتمونو ،عقاید همو شناختیم ،انتظارات همو سعی می کنیم برآورده کنیم و....رابطه کنونی ما بالغ شده و حتما بعد از ازدواجمون جز عشق نخواهیم داشت که به اشتراک بذاریم...ما یاد گرفتیم که چه جوری با هم کنار بیایم حتی از خود گذشتگی کنیم...ما تمرین زندگی کردیم تو این چند سال. امیدوارم همیشه بتونیم همینجوری رفتار کنیم تا یه زندگی شیرین تجربه کنیم. 

لیمو داره یه کارایی می کنه واسه خدمتش امیدوارم جواب بگیریم! بزرگترین دغدغم همینه...ایشالله درست بشه  

 

+ کاش بتونم برم نقاشی بخونم علمی کاربردی! 

+ شنبه جشن عروسی دوست نازنینم دعوتم...خوشبخت بشی مهدیه عزیزم !

 

لیمو نوشت: قدر همه خوبیا و مهربنیاتو میدونم. همیشه سبز باشی لیموی شیرین من

نظرات 1 + ارسال نظر
جکی چان یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
حامی بلاگ - لیموبلاگ - بلاگ سازان - ابربلاگ

4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.